Arxiv
2024 Səlbi Ağamehdi qızı Abbasova
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
SPASTİK DİPLEGİYA DİAQNOZLU UŞAQLARIN NEYROPSİXOLOJİ TƏDQİQİ
Açar sözlər: neyropsixoloji, qnostik funksiyalar, praksis, psixi funksiyalar, serebral iflic, spastik diplegiya
Key words: neuropsychological, gnostic functions, praxis, cerebral palsy, spastic diplegia
Ключевые слова: нейропсихологическая, гностические функции, праксис, церебральный паралич, спастическая диплегия
Məktəb yaşlı serebral iflicli uşaqlarda ali psixi funksiyaların neyropsixoloji təhlili onların təhsili və korreksiya – inkişafetdirici prosesdə psixoloji-pedaqoji müşayəti üçün fərdi proqramların işlənilməsinə imkan verir.
Tədqiqatlar psixometrik (Veksler metodikasının uşaq variantı ilə müayinə) və neyropsixoloji olmaqla əsas iki istiqamətdə aparılmışdı. Bu istiqamətlər aşağıdakı bloklardan təşkil olunmuşdu:
1) qnostik funksiyaların tədqiqi: görmə (əşyaların və onların təsvirlərinin tanınması), eşitmə (ritmlərin və ayrıca fonemlərin təkrarlanması), qnozis;
2) praksis funksiyaların tədqiqi: konstruktiv, kinestetik praksis;
3) əqli iş bacarığının tədqiqi: eşitmə və görmə modallığında yaddaşın, diqqətin (həcm, konsentrasiya, keçid, iradilik);
4) fikri proseslərin keyfiyyət təhlili: ümumiləşdirmə, əqli nəticə;
5) qrafik bacarıqların tədqiqi: rəsmlər, hərf və rəqəmlərin yazılışı
MƏQALƏNİ YÜKLƏ
[182.31 Kb] (yüklənib: 38)
Baxış:
1 159