DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/28/52-55 

Türkan İsmayıllı

Naxçıvan Dövlət Universiteti

filologiya üzrə fəlsəfə doktoru

ismayilliturkanmehrac@gmail.com 



İNGİLİSDİLLİ REKLAM MƏTNLƏRİNDƏ CİNASLARIN İSTİFADƏSİNİN 

LİNQVİSTİK XÜSUSİYYƏTLƏRİ



Xülasə

Son zamanlarda cinaslar bir çox aspektdən  analiz edilir. Hər bir araşdırma digəri üçün faydalı ola bilir. Məqalədə insanların ingilisdilli reklamlarda cinası necə başa düşməsi, cinasın linqvistik xüsusiyyətləri, cinasların reklam mətnlərində istifadəsi zamanı ortaya çıxan tərcümə çətinlikləri və s. məsələlər tədqiq edilməyə çalışılır. Həmçinin, məqalədə ingilisdilli mətnlərdə cinasların işlənməsinə dair nümunələr də göstərilmiş, linqvistik aspektdən izah edilmişdir. 

Açar sözlər: cinas, reklam, homofon, üslubi vasitələr



Turkan Ismailli

Nakhchivan State University

PhD in Philology

ismayilliturkanmehrac@gmail.com


Linguistic characteristics of the use of pronouns in English advertising texts


Abstract

Recently, pun have been analyzed from different aspects. Each study is beneficial for another one. In the article definitions, linguistic features of pun in advertising texts is explored. Also, translation difficulties of pun is touched upon. In the article about the use of pun in English-language advertisement texts examples are also given and explained from the linguistic aspect.

Keywords: pun, advertisement, rhetorical devices, homophony


MƏQALƏNİ YÜKLƏ [415.93 Kb] (yüklənib: 30)


Baxış: 220
Redaktə et
Ünvan:
AZ1073, Bakı şəh., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə,
“Azərbaycan” Nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.: +994 50-209-59-68
        +994 99-808-67-68
        +994 12-510-63-99

© 2019 AEM
E-mail: info@aem.az