DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/30/105-112

Khayala Heydarova

Oxbridge Academy

khayala.heydarova23@gmail.com        

Narmin Suleymanzadeh

National Observatory on Labour

Market and Social Protection Affairs

suleymanzadenarmin3@gmail.com


CURRENT CHALLENGES IN IMPLEMENTATION OF INTERNATIONALIZATION 

AND GLOBALIZATION IN K-12 EDUCATION SYSTEM


Abstract

Over the last decades, education has gone through rapid social, economic, and political changes due to the process of modernization and socio-economic factors. The two factors of evolution in education are internationalization and globalization, on which studies demonstrate different attitudes in explaining these concepts.  This research paper is to address the concepts how the integrity of education on a global scale can be achieved by bringing different educational systems worldwide together. Internationalization will be discussed in the context of the global market and social gap. Referring to the analysis in today’s existing idea of internationalization, it is vital to determine how the ideas of internationalization can be addressed in the home country and still prepare the students to smoothly blend themselves in a globalization context. Moreover, the research will also highlight the policy of internationalism and globalization from the educational curriculum perspective and certain suggestions are to be offered to grow a borderless academic world. The research is to also approach the ways of identifying the problems and to address the issues in light of the existing challenges. The data collection methods were document analysis and interviews, and surveys. In this study the authors have interviewed foreign experts, teachers, and administration members. 

Keywords: education, internationalization, globalization, global education, international education


Xəyalə Heydərova

Oxbridge Academy

khayala.heydarova23@gmail.com                                  

Nərmin Süleymanzadə

Əmək Bazarı və Sosial Müdafiə Məsələləri üzrə Milli Observatoriya

suleymanzadenarmin3@gmail.com


K-12 təhsil sistemində beynəlxalqlaşma və qloballaşmanın tətbiq edilməsində 

cari çətinlikləri


Xülasə

Son onilliklərdə təhsil müasirləşmə prosesi və sosial-iqtisadi amillərlə əlaqədar sürətli sosial, iqtisadi və siyasi dəyişikliklərdən keçmişdir. Təhsilin təkamülünün iki amili beynəlmiləlləşmə və qloballaşmadır ki, onların araşdırmaları bu anlayışların izahına müxtəlif yanaşmaları nümayiş etdirir. Bu tədqiqatın məqsədi dünya üzrə müxtəlif təhsil sistemlərinin inteqrasiyası ilə qlobal təhsil bütövlüyünə necə nail olunacağına dair konsepsiyaları araşdırmaqdır. Beynəlmiləlləşmə qlobal bazar və sosial boşluq kontekstində müzakirə olunur. Bu gün mövcud olan beynəlmiləlləşmə ideyasını təhlil etmək baxımından tələbələri qloballaşma kontekstinə mükəmməl inteqrasiya etməyə hazırlayarkən beynəlmiləlləşmə ideyalarının öz vətənində necə həyata keçirilə biləcəyini müəyyən etmək çox vacibdir. Bundan əlavə, tədqiqatda təhsil kurikulumları baxımından beynəlmiləlçilik və qloballaşma siyasəti də işıqlandırılacaq və sərhədsiz akademik dünya yaratmaq üçün müəyyən təkliflər veriləcəkdir. Həmçinin, aparılan tədqiqat mövcud problemlərin müəyyən edilməsi və həll yollarının tapılması məqsədini daşıyır. Məlumat toplama üsullarına sənədlərin təhlili, müsahibələr və sorğular daxildir. Tədqiqat zamanı xarici ekspertlər, müəllimlər və administrasiya nümayəndələri ilə müsahibələr aparılıbdır.

Açar sözlər: təhsil, beynəlmiləlləşmə, qloballaşma, qlobal təhsil, beynəlxalq təhsil



MƏQALƏNİ YÜKLƏ [435.53 Kb] (yüklənib: 11)


Baxış: 204
Redaktə et
Ünvan:
AZ1073, Bakı şəh., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə,
“Azərbaycan” Nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.: +994 50-209-59-68
        +994 99-808-67-68
        +994 12-510-63-99

© 2019 AEM
E-mail: info@aem.az