DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/22/19-22
Bakı Mühəndislik Universiteti
magistrant
azer.maqsudov99@gmail.com
MÜƏSSİSƏLƏRDƏ MÜŞTƏRİ ƏLAQƏLƏRİ MENECMENTİNİN
TƏŞKİLİNİN MÖVCUD VƏZİYYƏTİNİN TƏHLİLİ
Xülasə
Müştəri münasibətlərinin idarə edilməsi effektiv və kollektiv şəkildə tərtib edilərsə və əsas kommunikasiya kanalı kimi istifadə olunarsa, bu, bizə çox ciddi gəlirlər verə bilər. Müəssisələrin əsas məqsədi daha çox satış etməkdir. Bəzən bizneslər gündəlik təlaş içində ən vacib aktivləri olan müştərilərinə məhəl qoymurlar. Müştəri əlaqələri bir şirkətin ən vacib fəaliyyətlərindən biridir. Bu gün hələ müştərisi olmayan şirkət marketinq fəaliyyətinə başlayır. Potensial müştərini aktiv müştəriyə çevirməyə çalışır. Uğurlu marketinq fəaliyyətlərindən sonra satış prosesləri meydana çıxır. Müştəri ilə əlaqələr satışdan sonra da davam edir. Bəzi şirkətlər məmnun müştərilərlə çox yaxşı qarşılıqlı əlaqədə olmaya bilər. Müştəri isə aldığı məhsul və ya xidmətlə bağlı problem yarandıqda şirkətlə əlaqə saxlamaq istəyir. Məhsul və ya xidmətini satan şirkət müştəri ilə düzgün ünsiyyət və qarşılıqlı əlaqəni təmin etməlidir.
Açar sözlər: müştəri münasibətləri, marketinq, biznes, idarəetmə, xidmət
Azer Magsudov
Baku Engineering University master student
ANALYSIS OF THE CURRENT STATE OF ORGANIZATION OF CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN ENTERPRISES
Abstract
If customer relationship management is designed effectively and collectively and used as a key communication channel, it can give us very serious returns. The main goal of businesses is to make more sales. Sometimes businesses lose sight of their most important asset, their customers, in the hustle and bustle of everyday life. Customer relations are one of the most important activities of a company. Today, a company that does not yet have a customer begins its marketing activities. It tries to convert a potential customer into an active customer. After successful marketing activities, sales processes emerge. The relationship with the customer continues even after the sale. Some companies may not interact very well with satisfied customers. And the customer wants to contact the company when there is a problem with the product or service he bought. A company selling its product or service must ensure proper communication and interaction with the customer.
Keywords: customer relations, marketing, business, management, service