DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/06/25-28
Nərgiz Nazim qızı Əhlimanova
Bakı Dövlət Universiteti
magistrant nargizahlimanova@gmail.com
STEAM – KİMYANIN TƏDRİSİNDƏ YENİ TƏLİM TEXNOLOGİYASI KİMİ
Xülasə
STEAM Education tələbə sorğusu, dialoq və tənqidi düşüncəni istiqamətləndirmək üçün giriş nöqtələri kimi Elm, Texnologiya, Mühəndislik, İncəsənət və Riyaziyyatdan istifadə edən öyrənmə yanaşmasıdır. STEAM dərslərinin tədris prosesində istifadəsi, tənqidi təfəkkürün artırılması, şagird nailiyyətlərinin yüksəldilməsi və şəxsiyyətin formalaşmasına kömək edir. Bu məqalə STEAM metodlarının üstünlüklərindən bəhs edir və STEAM əsaslı kimya dərsi modelinin nümunəsi olduğunu göstərir. İnkişaf etmiş ölkələrin təhsil təcrübələri göstərir ki, tədris prosesində bir-birilə yaxın olan elm sahələrinin sintezi, yəni fənlərarası inteqrasiya olunaraq tədrisi mükəmməl nəticələr əldə etməyə imkan verir.
Açar sözlər: STEAM təhsili, tənqidi düşüncə, təbiət elmləri, texnologiya, mühəndislik, kimyanın tədrisi, kimyəvi eksperiment
Nargiz Nazim Ahlimanova
Baku State University
master student
STEAM - as a new learning technology in the teaching of chemistry
Abstract
STEAM Education is a learning approach that uses Science, Technology, Engineering, Arts, and Mathematics as entry points to guide student inquiry, dialogue, and critical thinking. The use of STEAM lessons in the educational process helps to increase critical thinking, increase student achievement and personality formation. This article discusses the advantages of STEAM methods and shows an example of a STEAM-based chemistry lesson model. The educational experiences of developed countries show that the synthesis of the fields of science that are close to each other in the teaching process, that is, interdisciplinary integrated teaching, allows to achieve excellent results.
Keywords: STEAM education, critical thinking, science, technology, engineering, teaching chemistry, chemical experimentation