Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv
Məlik Şıxbala oğlu Məlikov
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
melikmelikov1960 @mаil.ru

VİTAGEN TƏHSİL ANLAYIŞI VƏ TƏHSİLDƏ HOLOQRAFİK YANAŞMA
Xülasə
Məqalədə “müəllim-şagird” münasibətləri təhlil olunur. Bu öz-özünə yaranan bir reallıq deyil. Bu cür münasibətin əsasını yaş xüsusyiətləri nəzərə alınaraq ciddi təşkil olunan pedaqoji proses təşkil edir. “Müəllim-şagird” münasibətləri mənəvi-psixoloju səpkidə qurulmalıdır. Lakin hətta funksional baxımdan da bu münasibətin genişlənməsi və möhkəmlənməsi mümkündür.  
Açar sözlər:Vitagen təhsil, həyati təcrübə, differensiallaşma qiymətləndirmə,qurulma, holoqrafiya, hologram,holoqrafik yanaşma, vitagen proyeksiya, konstruktiv proyeksiya, vitagen informasiya

The concept of vitagen education and the holographic approach to education
Summary
The article discusses the issue of cooperation "teacher-student" The author says that this is a reality that arises, however, not by itself, not spontaneously, but according to the strict laws of a pedagogically organized process, taking into account the age and capabilities of students. He comes to the conclusion that cooperation between teacher and student is possible and necessary on a moral and psychological level. However, even at the functional level, regardless of the age of the students, it can "grow flesh" in the framework of the usual pedagogical process
Key words: Vitagenic education, life experience, assessment, differentiation, design, holography, hologram, holographic approach, vitagenic projection, constructive projection, vitagenic information

MƏQALƏNİ YÜKLƏ [132.95 Kb] (yüklənib: 28)


Baxış: 653
Redaktə et
Ünvan:
AZ1073, Bakı şəh., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə,
“Azərbaycan” Nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.: +994 50-209-59-68
        +994 99-808-67-68
        +994 12-510-63-99

© 2019 AEM
E-mail: info@aem.az