Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv

https://doi.org/10.36719/2663-4619/108/14-19

Telli İbrahimova

Bakı Slavyan Universiteti

filologiya üzrə fəlsəfə doktoru

69_cicek_69@ rambler.ru

İradə Zamanova

Bakı Dövlət Universiteti

zirada04@gmail.com


Ümumtəhsil məktəblərində distant təhsilin idarəolunmasında 

təhlillər və hesabatvermə


Xülasə

Məqalə distant təhsilinin səmərəli idarəolunmasında qarşıya çıxan problemlərin araşdırılması və təhlillərin son nəticələri haqqındadır. Distant təhsil tədqiqatları zaman və məkandan asılı olmayaraq təhsil imkanları təmin etməklə təhsil və təlimi asanlaşdırır. Texnoloji inkişaflarla tədris prosesində təqdim etdiyi üstünlüklərlə hər gün populyarlığı artan distant təhsilin davam etdirilməsində bəzi çətinliklər yaşanır. Aparılan müşahidələr göstərdi ki, ümumi təhsil məktəblərində distant təhsilin uğurlu həyata keçirilməsində bir sıra maneə və çətinliklər olmuşdur. 

Məqalənin əsas məqsədi bu problemlərin bir-birindən asılı şəkili baş verməsi üzrə bəzi təhlillərin aparılması və distant təhsilin tətbiqində meyarların və hesabatlılığın vacibliyi vurğulanır. Məqalə meyaralara uyğun distant təhsilin idarəolunması üzrə təhlillərin aparılmasını və hesabatın hazırlanması yollarını təklif edir. Məlumdur ki, ümumi təhsil məktəblərində distant təhsilin tətbiqi sahəsində kifayət qədər problemlər vardır. Bu problemlərin aradan qaldırılması üçün müşahidələr və bəzi hesabatların təhlillərini aparmaq lazım gəlir. Bu təhlillər məktəblərdə distant təhsil sahəsində qarşılaşan çətinlikləri aradan götürmək yollarını öyrənməyə imkan yaradır. 

Açar sözlər: distant təhsil, təhlillər, araşdırma, hesabatın hazırlanması, meyarlar


Telli Ibrahimova

Baku Slavic University

Doctor of Philosophy in Philology

69_cicek_69@ rambler.ru

Irada Zamanova

Baku State University

zirada04@gmail.com



Review and Prepare to Report on the Secondary School's Distance 

Learning Program Management


Abstract

This article discusses the investigation of the challenges faced in effectively managing distance education and presents the latest research findings. Distance education offers a flexible approach to learning, without the constraints of time and place. Despite its popularity and advantages, there are several difficulties in implementing distance education. Observations indicate that there are many obstacles and challenges in the successful implementation of distance education in general education schools.

The main aim of this article is to analyse the interdependence of these problems and underscore the significance of standards and accountability in the application of distance education. The article suggests ways to conduct an analysis of distance learning management and prepare reports according to the established criteria. It is well-known that there are numerous problems in the field of distance education in general education schools. To overcome these issues, it is necessary to conduct observations and analyse reports, which provide insights on ways to address the challenges encountered in distance education in schools.Keywords: distance education, analysis, research, report preparation, criteria

MƏQALƏNİ YÜKLƏ [771.05 Kb] (yüklənib: 28)

Baxış: 79
Redaktə et
Ünvan:
AZ1073, Bakı şəh., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə,
“Azərbaycan” Nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.: +994 50-209-59-68
        +994 99-808-67-68
        +994 12-510-63-99

© 2019 AEM
E-mail: info@aem.az