DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/21/80-83

Sadiq Eyyubov

Azərbaycan Turizm və Menecment Universteti

magistrant

ismayilova2007@internet.ru


TURİZM XİDMƏTLƏRİ BAZARININ İNKİŞAFINA TƏSİR EDƏN AMİLLƏR


Xülasə

Turizm dövlətin iqtisadi, siyasi və sosial maraqlarının təzahürü sahəsi kimi bir sıra mühüm və mürəkkəb problemlərə malikdir. Bu problemlərin həlli kifayət qədər mürəkkəb çoxşaxəli vəzifədir. Onu həm biznes növü, həm də beynəlxalq münasibətlər sferası kimi nəzərdən keçirmək olar. Bundan asılı olaraq həm problemlərin dairəsi, həm də tədqiqat istiqaməti dəyişir. Müxtəlif amillərin təsiri altında turizm xidmətləri bazarının problemlərinin və xüsusiyyətlərinin təhlili və qiymətləndirilməsi müxtəlif yerli və xarici elmi məqalələrdə işıqlandırılır. Bu əsərləri yazarkən əsas diqqət dövlət və regional turizm siyasətinin aparılmasının əsaslarına yönəldilir ki, bu da öz növbəsində turizm xidmətləri bazarının inkişafı siyasətinin təşkilati-iqtisadi tənzimləyicilərini, yaranma şəraitini və əsaslarını müəyyən edir. Məqalədə turizm xidmətləri bazarinin inkişafina təsir edən amillər araşdırılmışdır.

Açar sözlər: turizm, infrastruktur, social-iqtisadi, beynəlxalq, turizm bazarı


Sadiq Eyyubov

Azerbaijan Tourism and Management University

master student

ismayilova2007@internet.ru


Factors affecting tourism services market development


Abstract

Tourism, as a field of manifestation of economic, political and social interests of the state, has a number of important and complex problems, the solution of which is a rather complex multifaceted task. It can be considered both a type of business and a sphere of international relations, depending on which both the scope of problems and the direction of research change. The analysis and evaluation of the problems and characteristics of the tourism services market under the influence of various factors is highlighted in various domestic and foreign scientific articles. When writing these works, the main attention is focused on the basics of conducting state and regional tourism policy, which in turn determines the organizational and economic regulators, conditions and foundations of the development policy of the tourism services market. Factors affecting the development of the tourism services market were investigated in the article.

Keywords: tourism, infrastructure, socio-economic, international, tourism market


MƏQALƏNİ YÜKLƏ [277.23 Kb] (yüklənib: 29)

Baxış: 455
Redaktə et
Ünvan:
AZ1073, Bakı şəh., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə,
“Azərbaycan” Nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.: +994 50-209-59-68
        +994 99-808-67-68
        +994 12-510-63-99

© 2019 AEM
E-mail: info@aem.az