Nazrin Afiq Zeynalova
Baku State University
master
zeynalovanezrin@mail.ru

LEGAL LIABILITY FOR COPYRIGHT INFRINGEMENT IN
 
THE ADVERTISING INDUSTRY
Summary
One of the most important and developing problems of the 21st century is copyright infringement. İn analyzing the topic of legal liability for copyright infringement in the advertising industry, we will analyze the essence of advertising in the advertising industry, existing copyright in the advertising industry, how to protect copyright and what is the legal liability for copyright infringement in the advertising industry.
Key words: advertising, copyright, subjects, object, sanction, infringement, liability for infringemen,, civil liability, criminal liability, administrative responsibility

Reklam sənayesində müəlliflik hüquqlarının pozulmasına
görə hüquqi məsuliyyət
Xülasə
21-ci əsrin mühüm və inkişaf etməkdə olan problemlərindən biri də məhz müəlliflik hüquqlarının pozulmasıdır. Reklam sənayesində müəlliflik hüquqlarının pozulmasına görə hüquqi məsuliyyət mövzusunu təhlil edərkən reklam və reklam sənayesinin mahiyyətini, reklam sənayesində mövcud olan müəllliflik hüquqlarını, müəlliflik hüquqlarının necə qorunması və reklam sənayesində müəlliflik hüquqlarının pozulmasına görə hansı hüquqi məsuliyyətin olmasını araşdıracayıq. 
Açar sözlər: reklam, müəlliflik hüquqları, subyekt, obyekt, sanksiya, hüquqi pozuntu, hüquqi məsuliyyəti, mülki məsuliyyət, cinayət məsuliyyəti, inzibati məsuliyyət

MƏQALƏNİ YÜKLƏ [118.33 Kb] (yüklənib: 565)


Baxış: 1 741
Redaktə et
Ünvan:
AZ1073, Bakı şəh., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə,
“Azərbaycan” Nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.: +994 50-209-59-68
        +994 99-808-67-68
        +994 12-510-63-99

© 2019 AEM
E-mail: info@aem.az