Arxiv
2024 DOI: 10.36719/AEM/2007-2019/47/111-114
Ülviyyə Salam qızı Aslanova
Bakı, 170№-li tam orta məktəb
İNKLÜZİV TƏHSİL: MAHİYYƏTİ, MƏQSƏD VƏ VƏZİFƏLƏRİ
Açar sözlər:İnkluziv təhsil, sağlamlığı məhdud olan uşaqlar, adaptasiya, təhsil, pedaqoji proses
Key words:Inclusive education, children with disabilities, adaptation, education, pedagogical process
Ключевые слова:Инклюзивное образование, дети с ограниченными возможностями, адаптация, образование, педагогический процесс
Ümummilli lider Heydər Əliyevin 2001-ci il iyunun 5-də imzaladığı “Sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin təhsili (xüsusi təhsil) haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunu” (1) və bu qanundan irəli gələn müvafiq qərar və sərəncamlar xüsusilə “Azərbaycan Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Strateğiyası” haqqında 24 oktyabr 2013-cü il tarixdə verilmiş ölkə Prezidenti cənab İlham Əliyevin verdiyi sərəncam inklüziv təhsilin inkişafı üçün xüsusi əhəmiyyət kəsb etmişdir. Sərəncamda təhsilin ikinci strateji istiqaməti təhsil sahəsində insan resurslarının müasirləşdirilməsini nəzərdə tutur ki, bu inkluziv təhsili də özündə ehtiva edir və orada "... xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlar üçün inkişaf və inklüziv təlim proqramlarının hazırlanması" (2) mühüm məsələ kimi qarşıya qoyulmuşdur.
MƏQALƏNİ YÜKLƏ
[162.5 Kb] (yüklənib: 314)
Baxış:
2 535