Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv

Mahmudova Vusalə Valeh qızı
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti


QARŞILIQLI FƏALİYYƏT ŞƏRAİTİNDƏ MƏKTƏBƏQƏDƏR YAŞLI UŞAQLARIN SOSİAL-ŞƏXSİ İNKİŞAFI


Açar sözlər: məktəbəqədər, sosial, prinsip, şəxsi,uşaq
Key words: pre -school, social , principle, private,child
Ключевые слова: дошкольное, социальное, принципы, личностное, ребенок

Uşaqların sosial şəxsi inkişafı nə cür baş verir?
Bu istiqamətdə aparılan işlərin əksəriyyəti uşaqların uşaq bağçasında olduğu zaman ərzində aparılmışdır. 
Uşaqlarla iş səhər yığıncağından başlanır ki, bu zaman uşaqlarla emosional əlaqə yaradılır, söz ehtiyatı zənginləşdirilir, uşaqlara bir-biri ilə qarşılıqlı təsirdə olmaq öyrədilir, hər bir uşağa seçilən mövzu haqqında bildiklərini söyləmək imkanı verilir. Yığıncaq salamlaşma ilə başlanır. Salamlaşma zamanı uşaqlar bir-birini gördüyünə görə sevinc hissini və yaxud yoldaşlarından birinin gəlmədiyinə görə təəssüf hissini ifadə edirlər. Salamlaşma müxtəlif cür həyata keçirilə bilər, məsələn: müxtəlif dillərdə salamlaşma, musiqili salamlaşma, jestlərlə salamlaşma və s. Yığıncağın əsas elementlərindən biri də qarşılıqlı şəkildə komplimentlərin söylənilməsidir. Kompliment əhvalı qaldırır və bizi sonrakı fəaliyyətə stimullaşdırır. 


MƏQALƏNİ YÜKLƏ [137.23 Kb] (yüklənib: 22)
 


Baxış: 915
Redaktə et
Ünvan:
AZ1073, Bakı şəh., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə,
“Azərbaycan” Nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.: +994 50-209-59-68
        +994 99-808-67-68
        +994 12-510-63-99

© 2019 AEM
E-mail: info@aem.az